HOOFDPAGINA      

woensdag 27 juni 2012

Hoog tijd dat mevrouw Van Oranje Nassau en ik elkaar eens ontmoeten

De Britse koningin Elizabeth II heeft woensdag tijdens haar bezoek aan Noord-Ierland de hand geschud met Martin McGuinness, de voormalige leider van de terroristische beweging IRA. De 62-jarige McGuinness, die zelf zegt de IRA in 1974 te hebben verlaten, zou de stafchef van de beweging zijn geweest toen in 1979 Lord Louis Mountbatten, de neef van Elizabeth, werd vermoord. Ed Moloney, een expert op het gebied van de IRA, schreef dinsdag op zijn blog dat McGuinness 'het bevel voor de moord op Mountbatten gaf'. Bron nieuws.nl Nu is Martin McGuinness namens de republikeinse partij Sinn Fein vicepremier in de regering in de Britse provincie.

Een mooie aanleiding voor een ontmoeting tussen mevrouw Van Oranje Nassau en mijn persoon, want Nederland zit in een moeilijke spagaat.
Mevrouw wil natuurlijk een koninkrijk en de Republikeinse Moderne Partij wil de Republiek Nederland. De enige manier om uit deze impasse, die nu al 12 jaar duurt, te komen is een referendum over de staatsvorm. Graag zou ik met mevrouw bespreken hoe ik dat zie en hoe en op welke termijn dat zou kunnen.
De stok achter de deur zijn alle 6 de oranje-regeringen, die de 4 jaar niet hebben uitgezeten sinds de RMP werd opgericht op 14 september 2000 en ook de 7e oranje regeringen, waar nu aan gewerkt wordt, gaat de 4 jaar niet uitzitten door de druk van de RMP voor de Republiek en President.
Mevrouw kan natuurlijk net blijven doen of ik en de RMP niet bestaan en dan vallen ook oranje regering 8 en 9 en 10 enz. vroegtijdig. De media volgen mevrouw in deze opstelling en zeker ook alle Eerste en Tweede kamerleden volgen mevrouw, omdat die allemaal trouw aan haar hebben gezworen.
Gaat mevrouw door met net doen of wij niet bestaan, zou dat het land verder zeer schaden en voor wat betreft de schuld voor alle schade die het Nederlandse volk daarmee nog gaat oplopen, verwijs ik dan naar u, mevrouw.
Een uitnodiging voor een gesprek zal ik zeker accepteren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten