HOOFDPAGINA      

dinsdag 29 januari 2013

Een modern koningschap bestaat niet de Republikeinse Moderne Partij wel

De kop van dit artikeltje moet iemand maar voorlezen of -leggen aan Willem van Oranje Nassau, want ik neem aan dat hij zich te goed voelt om de website van de Republikeinse Moderne Partij te bekijken of mijn blog te lezen. Ook kan hij het daarvoor te druk hebben met zijn Argentijnse partner, want die eist nogal wat aandacht op zo te zien..
Zijn moeder heeft onze partij en het belang ervan al erkent door de AIVD een onderzoek te laten doen naar mijn persoon. Daarvan heb ik een bevestiging zwart op wit van de AIVD, alleen vermelden ze niet wat ze gedaan hebben. Ik neem aan dat behalve mijn antecedenten en justitiƫle gegevens ook mijn telefoon is afgetapt en mijn brieven en emails zijn onderschept. Spectaculaire of belastende dingen zullen niet zijn tegengekomen.
Willem van Oranje Nassau, ik zie onze confrontatie met belangstelling tegemoet. Tot die tijd en daarna, leve de Republiek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten