HOOFDPAGINA      

vrijdag 19 december 2014

Tegen de NOS: "Van Oranje Nassau wordt nog steeds slechts gedoogd in NL"


Tot mijn grote verbazing zag ik vanavond in een programmaoverzicht op internet, dat de NOS op ned1. het NOS Oranje jaaroverzicht 2014 uitzond om 20.30.
Mijn eerste gedachte was, dat ze het gebruikelijke jaaroverzicht nu ineens Oranje jaaroverzicht waren gaan noemen. Misschien is het een voetbaloverzicht dacht ik later, maar nee, het bleek inderdaad een grote reclamefilm voor Willem Alexander van Oranje Nassau en zijn familie.
Ik wil de NOS er even op wijzen, dat deze buitenproportionele reclame voor de familie Van Oranje Nassau van ons belastinggeld totaal ongepast is, omdat deze familie sinds 1848 slechts wordt gedoogd in Nederland.

De aanleiding tot dat gedogen was, dat in 1848 Willem II bang was vermoord te worden, daarom snel alle macht afstond aan het volk, waarna hij voortaan werd gedoogd door hetzelfde volk. Zo is de deal uit 1848 en daar moet vooral ook de NOS zich aan conformeren.

Waar, dat meestal gemaakte en overdreven positieve gedoe rond de Oranjes vandaan komt weet ik niet. Vreemd is het wel want de realiteit rond de Oranjes en door de Oranjes is ellende, grote overbevolking, corruptie en alle andere denkbare narigheid.
De traditionele kerken lopen leeg en 99% van de Nederlanders gelooft blijkbaar alleen nog in Oranje, zéééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééérrrrrrrrr merkwaardig !!!

Voor bekeerlingen tot de Republiek. die we altijd waren van 1588-1806, word LID of DONEER

Geen opmerkingen:

Een reactie posten